Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(Ăłw) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: 21 Kwi 2009, 20:12 
Offline

Rejestracja: 17 Lip 2008, 09:51
Posty: 47
witam, moze ktos podzielic sie objawami po zastowsowaniu plastrow Transtec 35ug? stosujemy je od 1.5 tyg u mamy i nie wiem czy to jest skutek uboczny ale zupelnie opadla z sil, nie chodzi calay czas lezy i spi, jest bardzo slaba i nie widac zeby mialo sie na lepsze :( bardzo prosze o info


Góra
 Profil  
 
PostWysłany: 21 Kwi 2009, 21:13 
Offline

Rejestracja: 16 Lip 2008, 16:00
Posty: 131
Miejscowość: Łódź
Witaj!

Te plastry mogą powodować senność

_________________
Serdecznie pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
PostWysłany: 22 Kwi 2009, 09:24 
Offline

Rejestracja: 23 Sie 2008, 16:49
Posty: 296
Miejscowość: Australia
malciutki napisał(a):
witam, moze ktos podzielic sie objawami po zastowsowaniu plastrow Transtec 35ug? stosujemy je od 1.5 tyg u mamy i nie wiem czy to jest skutek uboczny ale zupelnie opadla z sil, nie chodzi calay czas lezy i spi, jest bardzo slaba i nie widac zeby mialo sie na lepsze :( bardzo prosze o info



Plastry Transtec 35μg to jest buprenorfina podawana przez skórę w tempie 35 mikrogramów na godzinę, Buprenorfina to opioid 25 do 40 razy silniejszy od morfiny. To znaczy, że te plastry są z grubsza równoważne podawaniu 0,9 - 1,4 miligrama morfiny na godzinę, czyli około 20-34mg morfiny na dobę. Senność i brak energii to są częste efekty uboczne wszystkich opiodów. Co znaczy "nie widać żeby miało się na lepsze?" Te plastry niczego nie leczą, to jest silny środek przeciwbólowy i nic więcej.

Jeśli nie boli, to znaczy że już zmieniło sie na lepsze, bo przedtem bolało.
Niestety, nie ma takich leków, które by zarazem znosiły ból i nie miały żadnych skutkow ubocznych.

_________________
Image
KANGUR 2007 (Australia)
08/2007 PSA=6,0•biopsja•cT2aNxMx Gl.7(3+4)
RRP+PLND 1/11/2007•wiązki oszczędzone•hist.pat.pT2aN0Mx Gl.7(3+4)
PSA <0,04 od 6 tyg. po RRP


Góra
 Profil  
 
PostWysłany: 22 Kwi 2009, 19:54 
Offline

Rejestracja: 17 Lip 2008, 09:51
Posty: 47
dziekuje za info pozdrawiam Was bardzo serdecznie


Góra
 Profil  
 
PostWysłany: 08 Gru 2009, 14:10 
Offline

Rejestracja: 08 Gru 2009, 13:58
Posty: 1
Witam
mam bardzo ważne pytanie i proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dlaczego pod plastrem Transtec zbiera się ropa? Dlaczego tak się dzieje, co to oznacza i co powinnam teraz z tym zrobić? Proszę o porady


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(Ăłw) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Skocz do:  
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3