Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(Ăłw) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: chemioterapia
PostWysłany: 27 Sie 2007, 20:01 
Offline

Rejestracja: 17 Cze 2007, 20:18
Posty: 32
Miejscowość: WALBRZYCH
mam pytanie czy obiawem ubocznym po chemioterapi [mama wzieła 3 kurs]moga byc bardzo slabe nogi Czasem nie może zrobic kilku kroków i do tego dochodzi ból głowy [dodam że mama jest po wycieciu guza mózgu ]i to mnie przeraza niewiem czy jest to skutek chemii czy nastepny ucisk ...? chciałam jeszcze spytac po ilu kursach zrobia mamie poziom markerow i czy zrobia jej jeszcze jakies TK [ognisko jest na jajniku] to wszystko jest takie trudne


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 27 Sie 2007, 20:37 
Offline

Rejestracja: 06 Kwi 2007, 08:45
Posty: 100
Nati, jak najbardziej, to mogą być skutki uboczne chemii. Moze nawet nastąpić przejsciowy niedowlad. To minie. Trzymaj się. Pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 28 Sie 2007, 21:01 
Offline

Rejestracja: 17 Cze 2007, 20:18
Posty: 32
Miejscowość: WALBRZYCH
bardzo ci dziekuje chociaz dałas mi troszke nadziei dziekuje


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 29 Sie 2007, 05:40 
Offline

Rejestracja: 06 Kwi 2007, 08:45
Posty: 100
Nati, mój tata miał również chemioterapię. W sumie razem 4 pełne kursy. "Po drodze" miał zator tętnicy biodrowej i musiał przejść zabieg usunięcia zakrzepu. Przyczyniła isę do tego właśnie chemioterapia no i rak oczywiście też wydziela substancje mogące wywołać takie sytuacje. Jeździłam z tatą na wszystkie chemie i słyszałam skargi pacjentow podczas leczenia chemicznego - niedowłady kończyn, bóle całego ciala, więc objawy które opisujesz są zapewne wywołane chemią. Kiedyś Kamil Durczok powiedział (był tez leczony chemią) - podczas leczenia bolą nawet końce włosów, które już dawno wypadły. Więc sama widzisz...
Głowa do góry. Kązdy kolejny dzien na pewno przyniesie ulgę.
My robimy tacie codziennie świeże soki owocowo - warzywne do których dorzucamy liście świeżego aloesu, wydaje mi się że to dobry pomysł na dostarczenie witamin osłabionemu chemią organizmowi. Zresztą sama wiesz, jak jest...trzeba dawać z siebie możliwie jak najwięcej, zeby potem nie miec zbyt dużych wyrzutów sumienia, chociaż one pewnie zawsze pozostają. Trzymaj się - Ty i mama Pozdrawiam i życzę zdrowia i siły.
Ewelina


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 29 Sie 2007, 18:57 
Offline

Rejestracja: 17 Cze 2007, 20:18
Posty: 32
Miejscowość: WALBRZYCH
tak bardzo ja obserwuje czy to aby nie ucisk z mózgu [juz to przeżylam to straszne]i pocieszam sie tym że to chemia może dawac takie oznaki Dziekuje ci bardzo rozmowa z osoba która to przeżyla jest czyms innym daje wieksza wiedze walczymy dopiero cztery miesiace ale wszystko dalej jes wielka niewiadoma dzieki i pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 01 Wrz 2007, 16:14 
Offline

Rejestracja: 17 Cze 2007, 20:18
Posty: 32
Miejscowość: WALBRZYCH
mam jeszcze taki pytanie czy po chemii moga byc obiawy strasznych bóli głowy trwa to już dwa tygodnie ten ból jest krótko trwały ale bardzo silny i czesty


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 02 Wrz 2007, 15:56 
Offline

Rejestracja: 02 Sty 2006, 19:27
Posty: 55
Miejscowość: ...z zadumy...
Nati
Może być tak, że głównym skutkiem ubocznym może byc ból głowy. Wszystko zależy od rodzaju podawanej chemii - z własnego doświadczenia wiem, że chemia którą ja miałam podawaną wywoływała potworne bóle zatok czołowych i "kapanie" z nosa. Taka była akurat jej uroda, więc różnie to bywa. Najrosądniej spytać chemika który ordynuje leczenie.
Dużo ciepłego i puchatego dla was :D

_________________
Dziś jest pierwszy dzień z reszty mojego życia :) Wszystko może się wydarzyć :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 07 Wrz 2007, 15:16 
Offline

Rejestracja: 17 Cze 2007, 20:18
Posty: 32
Miejscowość: WALBRZYCH
teraz od dwóch dni do bólów głowy dołaczyła brak świadomosci a to chyba nie skutek uboczny to jest straszne patrzec na osobe bardzo cierpiaca i tylko patrzec niemoc zupełna niemoc


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 20 Wrz 2007, 22:22 
Offline

Rejestracja: 11 Lip 2007, 09:45
Posty: 46
Miejscowość: Wroclaw
Tak ja podczas chemii zupelnie nogami czasami nie moglam ruszyc.
Bole glowy mam do teraz a wlasni radioteraapie skonczylam.
Co do tej ostatniej sprawy najlepiej zapytaj lekarza.

_________________
Pozdrawiam DZASTI
i zapraszam:
www.republika.pl/frety
www.levellers.nd.e-wro.pl
www.republika.pl/folkart
http://www.levellers.mojeforum.net/
Wsio ja robilam i moje blogi:
www.zyje.mylog.pl
www.do-posmiania.mylog.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(Ăłw) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3